Religie , masonerie
22 Aprilie 2008Întreg complexul ceremoniilor stă într-o referinţă mai depărtată sau mai apropiată de misterul central al Francmasoneriei care este moartea şi învierea lui Hiram, arhitectul templului lui Solomon, identificat simbolic cu un zeu născut din Isis, adică din natură.
Participanţii la ceremoniile Francmasonice repetă simbolic, prin gesturile şi cuvintele lor, omorârea şi învierea lui Hiram, întocmai ca în misterele sincretiste precreştine
Astfel Francmasoneria, în chip clar, este o religie misteriacă cu totul diferită, separată şi străină de religia creştină… Masoneria are slujbe religioase proprii, ca ceremonia învierii în chip de lup, sau botezul masonic, ceremonia recunoaşterii căsătoriei sau căsătoria francmasonă, parastasul francmasonic, inaugurarea templului masonic, etc.
Când vorbesc metaforic, francmasonii se prezintă ca zidarii care au să rezidească, sub conducerea lui Hiram, templul lui Solomon din Ierusalim.
Crestinii il recunosc pe Domnul Iisus , ca fiu al lui Dumnezeu ce s-a jertfit si a inviat pentru pacatele noastre si care a spus : „Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa . „ . In schimb la masoni e cam ce spune Oswald Wirth , care il compară pe Hiram cu Hristos, ambele nume exprimând doar acelaşi simbol al trecerii energiei cosmice dintr-o persoană ce dispare definitiv în alta ce apare (moartea şi învierea lui Hiram) . Ar fi , zice el , acelaşi mit, doar numele altul .
Pentru ei Biblia se termina odata cu Vechiul Testament , nevorbind in ritualurilor lor de Iisus . Este un fel de panteism rational . Ratacirea cea mare este ca nu cred in invierea crestina si nu-si fac probleme de ce va fi cu sufletul lor dupa moartea dintai .
Pana aici nu pare nimic atat de periculos , pamantul fiind plin de religii . Necazul cel mare pentru umanitatea a venit o data cu infiintarea ordinului iluminatilor de catre Adam Weishaupt . Vedeti si
Astfel , dupa ce s-au infiltrat masiv , au putut manipula o unire oficiala , cu ocazia congresului de la Wilhelmsbaden , intre 16 iulie si 29 august 1782 . Dispunand de finantari suficiente , au inceput transformarea noii organizatii intr-un oribil mecanism initiator de dezordini si reasezari . O data cu ei , si-au adus si maleficul program de stanga al Noii Ordini Mondiale :
1) Abolirea monarhiei si a oricarei puteri ordonate;
2) Abolirea proprietatii private;
3) Abolirea mostenitorilor;
4) Abolirea patriotismului;
5) Abolirea familiei (a casniciei si instruirea in comun a copiilor);
6) Abolirea tuturor religiilor.
Ocupau gradele inalte ale masoneriei si e de presupus ca cele mici nu stiau de adevaratele planuri si de destinatia lor finala . Primele trei grade reprezintă doar nada şi legitimaţia umanistă a francmasoneriei . Ridicarea într-un grad nu se face prin alegerea de jos, ci prin selecţie de sus; cei din gradele superioare ridică pe cine vor dintr-un grad inferior la un grad superior. Intrarea în orice grad se face printr-un jurământ înfricoşător şi printr-o iniţiere.
Odata cu iluminatii , a patruns si maleficul ce a generat ura si atrocitatile impotriva crestinismului in timpul revolutiei franceze ( slogan revolutionar : „ vom spanzura ultimul rege cu matele ultimului preot „ ) , al celei bosevice , in Spania si in zilele noastre ( in varianta inca non violenta ) . Religia lor este ritul Palladin, adică închinarea la Lucifer.
Asa se face ca incet – incet , auzim incepand cu secolul 19 declaratii terifiante ale masonilor ( de fapt iluminati ) de grad inalt :
"Război de moarte creştinismului" răcnea Fr. Viviani.
"Trebuie sa extirpăm lepra devorantă a creştinismului", ţipa Gambeta
In 1881, francmasonul belgian Flerie scria: "Jos Răstignitul!… Împărăţia lui s-a sfârşit! Nu este nevoie de Dumnezeu!"
In 1913 francmasonul Sicar de Plauson spunea: "Este un război pe care trebuie să-l continuăm până la victorie sau până la moarte – e războiul împotriva duşmanilor de totdeauna ai francmasoneriei: toate dogmele, toate bisericile".
Albert Pike, a formulat dogma divinităţii lui Lucifer în "Morals and Dogma" : "Lucifer, Zeul Luminii, lupta împotriva lui Adonai, Zeul Bibliei; da, Lucifer e Dumnezeu".
In cartea „ The Lost Keys of Freemasonry „ , pag. 48 , Manly Palmer Hall ( 1901 – 1990 ) , gradul 33 , mason , ritul scotian , a scris : „ Masonul descopera ca energiile vazute ale lui lucifer sunt in mainile sale „
H. P. Blavatsky , ( 1831 – 1891 ) , legaturi apropiate cu Scottish Rite , scria in „ The Secret Doctrine „ , vol. 1 , pag 319 – 320 :
„ In antichitate si realitate , lucifer sau luciferus , este numele unei entitati angelice ce stapaneste absolut peste lumina adevarului si peste lumina zilei . „
„ lucifer este lumina divina si terestra , „ spirit sfant „ si „ satan „ in acelasi timp „
Karl Marx :
„ Aburi infernali se ridica si umplu creierul,
Pana cand innebunesc si inima mi se schimba cu desavarsire.
Vezi aceasta sabie?
Printul intunericului mi-a vandut-o.
Pentru mine el este cel care masoara timpul si da semnalul,
Cu tot mai multa indrazneala interpretez dansul mortii „
DOAMNE IARTA-MA CA AM CITAT ASEMENEA BLASFEMII .
Cititi va rog si articolul :
Zeitgeist subtitrare in limba romana
Se cuvine acum sa spunem cateva cuvinte despre lucifer , cel ce a fost cel mai stralucit dintre heruvimi , ceata de ingeri aflata in prima grupa de trei in ierarhia lor . Ei bine , dupa caderea sa , el si ingerii ce l-au urmat in razvratirea sa de a-si pune tronul langa cel al lui Dumnezeu ( o treime din total ) au devenit niste uraciuni . El nu este actualmente in vreo lupta cu El , ca nu poate , fiind creatie a Creatorului . El e in lupta cu oamenii , creati „ cronologic „ dupa el si pe care Dumnezeu i-a facut dupa chipul si asemanarea sa si pentru care , din mare iubire pentru ei , si-a trimis pe unicul sau Fiu ca jertfa de rascumparare pentru pacatele lor . El stie ca oamenii mantuiti vor completa numarul ingerilor cazuti din vrednicia lor si asta il face sa turbeze . El crede ca prin actiunile oamenilor inrobiti lui care incearca crearea unei societati care sa nu-l recunoasca pe Dumnezeu , poate micsora numarul celor mantuiti . Ba mai mult , incearca chiar sa limiteze numarul de nasteri . Dar nu va avea nici o izbanda , caci scris este in Biblie si de Noul Babilon si de fiara si de balaur si cum vor sfarsi .
Tot in Sfanta Scriptura este scris foarte clar si faptul ca diavolul poate lua infatisare de inger de lumina in incercarea sa de a sminti pe cei nescrisi in Cartea Vietii . Desigur el cunoaste foarte multe din tainele Universului are si solide cunostiinte teologice si folosindu-se de enorma ( in comparatie cu a oamenilor ) sa putere duce in ratacire pe multi , incepand cu iluminatii carora le ofera „ intelepciune „ , le gadila orgoliul , ii face sa se simta puternici si cum de suflet nu le pasa …
Voi incheia spunand ca ecumenismul este tot un produs al lor . Deoarece nu toti oamenii pot devenii atei , asa cum se doreste , pentru cei ce se gandesc ca exista Divinitate , supranatural sau simt ca sunt si alte forte , zei , altceva decat strict lumea materiala , se doreste crearea unui mare ghiveci religios .

Mai 4th, 2008 la 23:46
Eplicati putin,va rog,ce inseamna "sa-i sminteasca pe cei nescrisi in Cartea Vietii".Cine sunt cei nescrisi?cine sunt cei scrisi?
[Reply]
Ianuarie 21st, 2009 la 17:02
Mersi si La multi ani!
[Reply]
Februarie 20th, 2009 la 17:04
Dumnezeu ingadiue si seceta peste pamant.De asemenea va spun creasca griu cu negina
[Reply]
Martie 29th, 2009 la 17:55
http://smbro.anyhow5.com/ – despre lucruri mai putin stiute
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Bravo lui Niget,este un om caruia ii umbla mintea,insa are si o baza solida de cunostine teoretice si nu numai.
Il cunosc personal si imi exprim admiratia fata de felul cum gandeste.
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
karuna
Şi i se vor închina ei toţi cei ce locuiesc pe pământ, ale căror nume nu sunt scrise, de la întemeierea lumii, în cartea vieţii Mielului celui înjunghiat. ( Apocalipsa 13 , 8 )
Este vorba despre prestiinta lui Dumnezeu .
Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii. ( Matei 25 , 34 )
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Imi pare rau sa vad comentarii (interpretari) facute in mod banal depre niste texte care cer o cunoastere ezoterica de nivel minimum 2. Ce inseamna asta? Poate ca ar fi trebuit sa stiti inainte de a incepe sa scrieti.
Oricum interpretarile sunt de-a dreptul hilare, nu numai banale. Ar fi recomandata putina lectura a cartilor lui Rudolf Steiner si cred ca ati avea ocazia sa intuiti mai bine in ce mod va puteti apropia de adevar sau o apropiere de ezoterismul crestin (cel real nu cel pentru multime pe care bisericile il propovaduiesc), dar acest lucru este bineinteles interzis, deoarece ii fura omului statutul de pacatos si-l face sa ridice ochii spre Dumnezeul tuturor, cel din care Hristosul s-a pogorat in Isus la botez si astefel a aparut cum spunea si Evanghelistul Ioan "Logosul s-a pogorat printre noi si a umblat ca om" ori evanghelia lui incepea cu "La inceput a fost cuvantul, iar cuvantul era la Dumnezeu…." Deci povestile astea de deturnat mintile slabe dinspre adevaratul scop al omului spre metoda: "veniti la noi ca uitati-va aia cu ce se ocupa si vor sa distruga lumea" este o capcana pentru fraieri. Cititi Apocalipsa lui Ioan si veti gasi acolo cei noua pasi necesari unei abordari corecte a Crestinismului (Chiar nu v-ati intrebat niciodata de ce nu-i spune Isusim? cum avem Budhismul sau Mahomedanismul. Budismul avand invataturile expirate, – cu tot ceea ce inseamna Yoga si asa mai departe- iar Mahomedanismul fiind un sitem piramidal in care Allah este Dumnezeu, iar Mahomed este profetul lui, deci puteti ajunge la Allah doar prin Mahomed.) In cazul Crestinismului lucrurile stau cu totul altfel: a venit una bucata entitate Cristica de la Tatal si a dat un exemplu viu de ce inseamna iubirea de aproape. Adica probelma ar fi simpla: Incercati sa-i iubiti pe oameni asa cum si Dumnezeu ii iubeste si veti fi un adevarat crestin sau "Porunca noua va dau voua: Sa va iubiti aproapele ca pe voi insiva si astfel oamenii vor sti ca paziti poruncile mele!"
Asa ca hai sa-i lasam in pace cu basmele lor si sa ne vedem de treaba, ca altfel le facem jocul.
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Domnule ICS ma bucur pentru interventia dumneavoastra si chiar vreau sa va spun ca, de la bun inceput , ideea mea in ce priveste discutiile de acest gen era tocmai aceea de a le lasa sa piara pe limba lor. Doua flori din aceeasi gradina ar trebui sa se potenteze nu sa se umbreasca. ( Ma refer aici la cei din aceeasi barca.) Ce am considerat ca important este fsptul ca mi s-a parut normal sa intervin asupra unor lucruri ce mie mi se pare ca erau interpretate gresit, si asta in ideea de a ajuta. Poate ca am fost un pic cam durla inceput si asta pentru ca ma deranja tonul relativ apocaliptic al discutiilor. Apocalipsa este un fenomen pe careil traim pe doua planuri primul este la nivel mondial, iar acela putem sa-l lasam in pace deoarece tine de o evolutie globala a omenirii ce este in stransa legatura cu nivelul de evolutie al intregii mase de oameni, iar al doilea plan al manifestarii apocalipsei este cel personal, in care doar Dumnezeu stie cat timp mai avem pana cand se termina viata, deci trebuie sa traim in fiecare zi in asa fel in care daca maine Tatal ne-ar chema la el sa ne gaseasca cu sufletul impacat.
O alta problema era legata de faptul ca informatia spirituala, atunci cand este institutionalizata sufera de grave carente. Ca exemplu am sa va dau faptul ca BOR tocmai a intrat in posesia unui document, din biblioteca Vaticanului, ce atesta faptul ca bunica lui Decebal a fost crestinata in jurul anului 40 BC, si pe care inca nu a hotarat cand sa-l dea publicitatii.
Va repet ca m-am nascut si am sa mor ortodox, ca vad viitorul crestinismului in ortodoxie, dar crestinismul si biserica sunt doua lucruri total diferite, doar asta incercam sa spun.
Cat despre cei care sunt in biserica, evident ca procentul oamenilor de calitate de acolo este sensibil egal cu cel al oamenilor de calitate din societatea noastra. AM CUNOSCUT PERSONAL OAMENI EXTRAORDINARI din cadrul Bisericii Ortodoxe Romane pentru care am un deosebit respect si care, culmea, nu au functii de conducere, de ce oare? Nu mai spun ca majoritatea acestor crestini au o atitudine similara cu parintelui Arsenie Boca, sustin ideea ca apropierea de Dumnezeu se poate intampla doar in noi si doar prin efort propriu(cu referire si la ce spune C Roman intr-un comentariu mai sus), iar de obicei, acestia, nu sunt in cele mai bune relatii cu cei din conducerea BOR.
Sper ca acum pozita mea vis-a-vis de ortodoxie este suficient de clara.
Tuturor cu drag, Niget!
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Sa ne amintim ca H. P. Blavatsky a avut stranse legaturi cu ritul scotian , al carui maestru Albert Pike ( 1809–1891 ) gradul 33 , considerat a fi cel ce a creat din acea loja forta pe care o stim cu totii , a formulat dogma divinităţii lui Lucifer în "Morals and Dogma" :
„ Lucifer este purtătorul luminii. Nume straniu şi misterios al celui ce este spiritul întunericului! Lucifer, fiul dimineţii! Este cel care aduce lumina şi în toată splendoarea sa intolerabilă orbeşte pe cei slabi sau sufletele egoiste. „
Despre francmasoneria , Albert Pike sustinea in aceeasi lucrare ca:
„ Francmasoneria are două doctrine, dintre care una este ascunsă, cunoaşterea sa fiind rezervată doar maeştrilor…, iar cealaltă este publică… „
În octombrie 1901 a fost ridicat în Washington D.C. un monument magnific în memoria sa . Cititi va rog si articolul :
http://saccsiv.weblog.ro/2008-08-18/478417/New-Age-si-NOUA-ORD...
Vai de „ pacea „ si „ iubirea se semeni „ ce o propovaduiesc acesti fii ai faradelegii , ca vor sa contruiasca o societate umana precum o mare masa festiva la care sa stea militantii sodomiei , ai avortului , satanistii , ateii , ecumenistii , adeptii new age si la care vor sa-i corupa si pe crestinii incepatori . O masa plina de toate curviile si spurcaciunile urate de Dumnezeu .
Despre ei si lucrarea lor vorbeste Apocalipsa cand spune :
Vino să-ţi arăt judecata desfrânatei celei mari, care şade pe ape multe,
Cu care s-au desfrânat împăraţii pământului şi cei ce locuiesc pe pământ s-au îmbătat de vinul desfrânării ei.
Şi femeia era îmbrăcată în purpură şi în stofă stacojie şi împodobită cu aur şi cu pietre scumpe
şi cu mărgăritare, având în mână un pahar de aur, plin de urâciunile şi de necurăţiile desfrânării ei.
Iar pe fruntea ei scris nume tainic: BABILONUL CEL MARE , mama desfrânatelor şi a urâciunilor pământului.
Şi am văzut o femeie, beată de sângele sfinţilor şi de sângele mucenicilor lui Iisus, şi văzând-o, m-am mirat cu mirare mare.
Şi mi-a zis: Apele pe care le-ai văzut şi deasupra cărora şade desfrânata, sunt popoare şi gloate şi neamuri şi limbi.
Iar Noul Babilon este Guvernul Mondial la care lucreaza sa-l instaureze . Cititi va rog si articolul :
http://saccsiv.weblog.ro/2008-03-27/325940/APOCALIPSA.html...
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
BABILONUL CEL MARE, daca puteti sa-mi spuneti cu adevarat ce inseamna acesta, atunci blogul isi merita existenta, sper ca veti evita sa-mi raspundeti ca este vorba de Guvernul Mondial. Raspunsul il veti gasi in Biblie formulat in cuvinte simple si clare, va spun ca este vorba de o stare de fapt si nu de o organizatie sau orice altceva de acest gen.
Daca tot scriem macar sa stim despre ce vorbim, asta pentru a omite analiza dorintei de a mentine oamenii in intuneric pe care Bisrica o are si ca sa uit faptul ca pot publica oricand o lista cu nume a unor fete bisericesti foarte respectabile care practica sodomia cu deosebita placere si sarguinta!
Ceea ce este si mai frumos e ca acesti oameni au TUPEUL, ca pe langa salariul care il iau, donatiile pe care LE PRETIND, inclusiv la inmormantari, SA LE PRIMESCA FARA A DA CHITANTA!!! Pai atunci de ce se mai dau bani de la bugetul statului pentru B.O.R., daca oricum, in situatia in care iti moare cineva nu-l ingroapa decat daca platesti slujba, pe care oricum o tin pe nerasuflate gandindu-se sa mearga cat mai repede la spritul de la pomana!? Sunt de acord ca avem nevoie de o conduita morala in viata, dar va repet faptul ca DACA SUNTEM INCAPABILI sa gasim aceasta conduita in noi si sa o dezvoltam, mersul la biserica ne va ajuta doar sub aspectul: ASA CUM VEDEM ACOLO, TREBUIE SA EVITAM SA FACEM! Chestiunea cu fa doar ce zice popa, chiar daca el este incapabil sa faca, seamana perfect cu situatia in care le spun oamenilor sa vina la mine ca vreau sa-i invat sa scrie, dar eu sunt analfabet.
Cu tot respectul pentru cele sfinte, imi pare rau dar acesta este adevarul!
Astept sa vad daca cineva stie, totusi, raspunsul de la intrebarea mea.
Toate cele bune!
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Niget
In primul rand „ IISUS „ , cu doi de I .
Spui sa fie citit Rudolf Steiner ? Tu nu esti crestin , esti un adept Theosophical Society si al „ fiicelor “ ei : Thule Society ( Rudolf Steiner , Rudolf Sebottendorff , Philipp Stauff , Anton Drexler ) si New Age . De aceea ataci biserica si aperi masoneria .
Pentru cititori :
Initiatoarea amplei miscari New Age , Alice Bailey ( 1880 – 1949 ) , este continuatoarea Theosophical Society ale carei baze au fost puse de catre Madame Blavatsky . Intre 1919 si 1949 a scris multe lucrari dictate de catre “ maestri ai intelepciunii “ , non oameni din zona Tibetului . A considerat ca lucifer este un zeu al intelepciunii considerat pe nedrept de catre crestinism ca inger cazut
In 1921 s-a maritat cu Foster Bailey ( 1888 – 1977 ) , grad 32 mason .
Este intemeietoarea Lucifer Publishing Company redenumita mai apoi Lucis Trust .
Lucis Trust este Non-Governmental Organization in cadrul United Nations !!! La indicatia ei , in cladirea UN se afla o camera de rugaciune cu insemnele acesteia , unde greii se aduna inaintea fiecarei sedinte generale .
H. P. Blavatsky , ( 1831 – 1891 ) , legaturi apropiate cu Scottish Rite ( Albert Pike )
Lucrarea sa „ The Secret Doctrine „ a fost sursa de inspiratie pentru partea 1 a documentarului anticrestin Zeitgeist .
Nascuta in imperiul rus , emigreaza in 1873 in New York si incepe o “ cariera “ in spiritism si mai mult agita teorii decat face demonstratii de extracorporalitate , levitatie , telepatie si altele din zona paranormalului .
In 1875 fondeaza Theosophical Society .
Ulterior incepe sa viziteze India .
In 1886 se stabileste in Germania unde scrie o mare parte din Secret Doctrine , o lucrare plina de teorii rasiste , ce spunea ca i-a fost inspirata de maestrii non umani din zona Tibetului .
Dupa deces a fost INCINERATA .
Jackson Spielvogel si David Redles de la Simon Wiesenthal Center , au fost nevoiti sa accepte ca lucrarile maleficei femei l-au influentat decisiv pe Adolf Hitler .
Aceasta scria in „ The Secret Doctrine „ hulele ce le-am citat in articol .
Theosophical Society a influentat masiv Thule Society ( Rudolf Steiner si echipa de rataciti ) din Germania , care a fost piatra de temelie a Nationalsozialistische Arbeiterpartei a lui Hitler …
Karl Maria Wiligut (Weisthor) , initiat de “ maestrii intelepciunii “ l-a influentat pe seful SS Heinrich Himmler iar Haushofer , initiat si el de diavolii din zona Tibetului , l-a influentat pe Rudolf Hess . Astfel incat Heinrich Himmler si Rudolf Hess au trimis expeditii in Tibet , nu doar sa caute stramosi comuni cu rasa germana ci si … teritoriul de sub pamant Shambhala , de unde vin acesti maestrii .
Prea multe descrieri ale acestor “ maestrii “ nu avem . Totusi , in 1947 , inainte de a muri , Aleister Crowley ( 1875 – 1947 , maestru mason si bisexual ) a lasat o schita a infatisarii unui astfel de “ sef secret “ . Arata aidoma unui asa zis extraterestru . Si ne amintim ca odata cu aparitia si raspandirea organizatiilor Theosophical Society a inceput o explozie de literatura SF despre alien . De asemenea UFO . Analistii fenomenului sunt de acord ca lucrarile lui Bailey, Rudolf Steiner si ale Theosophy-ei in general au influentat crearea “ religiilor “ UFO , inclusiv Order of the Solar Temple . Azi s-a ajuns ca Vaticanul sa declare ca extraterestrii sunt fratii nostrii …
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Am citat mai sus ce scrie in Apocalipsa despre BABILONUL CEL MARE – DESFRANATA . Este Guvernul Mondial cu tot ce reprezinta el , organizare , stare de fapt , anti crestinism , prosodomie , anti patriotism si toate spurcaciunile . PAPUSARII nici macar nu se mai feresc sa ascunda acest lucru :
http://saccsiv.weblog.ro/2008-01-23/268830/PAPUSARII—Uniunea...
Asta vor ei sa realizeze dar tot in Sfanta Scriptura scrie ce se va alege de lucrarea lor .
In rest , vad ca ataci invatatura ORTODOXA aratand pacatele preotilor . Care e logica ?
Vad insa ca nu negi ca imbratisezi „ religia „ ratacita de care am scris in comentariul precedent . Asta ca sa se stie in ce tabara esti .
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
ICS
Doamne ajuta !
Multumesc mult pentru vorbele frumoase si incurajatoare . Ma stradui enorm in lucrarea mea si ma bucur atunci cand constat ca este folositoare . Ma rog mereu Domnului nostru Iisus sa ma invete si sa ma ajute sa-I propovaduiesc cuvantul .
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Raspuns gresit!
Va rog sa va aplecati cu mai multa atentie asupra textelor sacre initiatice, printre care si Biblia, pentru a evita ajungeti la erori.
E vorba de Razboiul Tuturor contra Tututor! Acesta este Noul Babilon si nu altceva si este o stare de fapt, in care, daca oamenii refuza inteleaga ca ceea ce-i calauzeste este Cerul Instelat de deasupra lor (Dumnezeu fara reprezentanti materiali) si Legea morala din ei (puterea de a aplica PACEA si INTELEPCIUNE), omenirea va ajunge la autodistrugere!
Nu stiu despre se religie vorbiti, daca va referiti la Masonerie, imi este complet straina, in schimb atitudinea Bisericii Ortodoxe Romane imi este foarte cunoscuta, prin exemple vii pe care cei din interior le dau zilnic.
Concluzia va rog sa o trageti dumnevostra, deoarece raspunsul este gresit….
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Esti in tabara pe care am descris-o la comentariul 13 .
De aceea esti anti ORTODOXIE . Invataturile voastre „ initiatice „ sunt daunatoare . Nu-i asa ca tu crezi in reincarnare ? Voi ziceti ca „ forta „ e in voi si ca voi cu „ puterile „ mintii voastre iscoditoare descoperiti „ tainele „ universului . De aceea si sunteti mandri , de aceea „ invatatorii „ vostri se inchina lui lucifer , ca si el a fost mandru nevoie mare . Si le mai arata din cand in cand cate ceva din ce mai stie si el si au impresia ca sunt intelepti si iluminati .
Sunteti un amestec de tip ghiveci de orientalisme , satanisme , deism sau panteism dupa caz si nu pricepeti nimic din jertfa Mantuitorului !!! Ziceti ca Iisus a fost un initiat care a spus oamenilor ca si ei pot face minuni chiar mai mari . Si cum le vor infaptui ? Asa , de capul lor ? Prin puterea lor ? Prin ritul paladin ?
Omul NU SE POATE MANTUI prin puterea lui proprie . De aceea a fost necesara aceasta jertfa a Fiului , ca cine crede in El si in invierea lui sa fie mantuit .
Ca sa fie edificator , ce parere ai despre diavoli ? Despre iad ? Despre Judecata de obste ( cea finala ) ? Despre sfarsitul vremurilor ? Despre pamantul nou si cerul nou ? Despre inviere ?
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Repet inca o data, raspunsul a fost gresit.
In alta ordine de idei, draga domnule sau doamna -Dumnezeu stie ce esti…, cred ca aveti nevoie de un psiholog daca nu chiar mai mult. Chestiunea cu criticile aduse ortodoxiei ca institutie sunt cam in aceeasi lumina pe care o vedea si parintele Arsenie Boca, care-l iubea foarte mult pe Dumnezeu si care cred ca l-a inteles destul de bine si pe Isus, dar care critica Biserica ortodoxa – ca institutie. Faptul ca Biserica a obtinut TACEREA SUPRA DOSARELR PE CARE LE AU PREOTII LA FOSTA SECURITATE NU FACE ALTCEVA DECAT SA CONFIRME. Vorbeati la un moment dat despre PAPUSARI – si pe cei care au tradat Crestinismul in fata securitatii si acum nici macar nu au curajul sa o recunoasca- deoarece ocupa functii importante in BOR – cum vreti sa le spunem? Spuneati ca aceia nu se jeneaza nici macar nu mai incearca sa se ascunda, sunt de acord, este strigator la cer si ceea ce fac, dar este problema lor, ei vor da socoteala, de ce sa ma incarc eu cu dorinta de a lupta cu ei cand trebuie sa ma instruiesc pe mine sa fiu un bun crstin? In concluzie am sa va spun ca m-am nascut ortodox, voi muri ortodox pentru ca Dumnezeu a vrut sa ma nasc ortodox, dar este o enorm de mare diferenta intre ortodoxie (Crestinism) si ceea ce face bisrica ortodoxa – asta e problema. Daca va deranjeaza pentru mine e clar si de ce. Iar faptul ca am citit cam din toate religiile despre care s-a scris vreodata cred ca e in conformitate cu vointa lui Dumnezeu atata timp cat nu mi-am dorit niciodata sa-mi schimb religia. Problema este alta, dupa ce citesti despre fiecare religie iti dai seama cu adevarat ca Dumnezeu este unic, realizezi mult mai bine ceea ce s-a intamplat in anul 33 BC, si-ti dai seama ca ceea ce se numeste cultura, civilizatie, iubire de aproape si mantuire este un fenomen individual si nu de gloata. Pentru a se schimba o multime trebuie sa se schimbe fiecare individ in parte si in mod constient de ceea ce face. Daca dumneata ti-ai imaginat ca autorul acestor randuri este un personaj din masonerie, de la yoga sau mai stiu eu de unde este pentru ca ai fost educat sa fii agresiv fata de tot ceea ce este de o opinie usor diferita fata de a dumitale si a educatiei pe care altii ti-au facut-o gresit, iar dumneata ti-ai insusit-o! Aceste aspecte te privesc strict personal! Problema cu iubirea de aproape – pe care nu o manifesti decat intre voi de aceeasi teapa arata ca nu ai inteles de loc subiectul. iubirea de aproape este pentru toti semenii ,pot sa-i spun cuiva ca exista si o alta varianta de a face lucrurile, mai aproape de Dumnezeu, dar cred ca iubirea de aproape imi interzice sa pornesc orice razboi – chiar si impotriva celor care procedeaza cresit. Singurul razboi care este permis este acela din tine, dar si acolo trebuie manifestata iubirea si intelepciunea, pentru ca, daca incerci sa schimbi ceva in tine si o faci cu inversunare efectul va fi acela de a pastra sub o alta forma exact raul pe care doreai sa-l elimini. Raul se poate elimina doar cu pace si iubire, deci fara agresivitate si ura. Daca maine ai avea puterea pe care a avut-o Isus Christosul, dupa felul in care ai scris pana in prezent, sunt convins ca ai porni un razboi impotriva celor care se inchina altfel (chiar daca-l urasc sau nu pe Dumnezeu), dar daca ai avea si intelepciunea lui atunci ai respecta poruncile lui Dumnezeu si libertatea de a alege a fiecaruia oferind un exemplu viu de ceea ce inseamna un bun crestin 24 de ore din 24.
Cam asta ar fi ideea sper sa o intelegeti asa cum trebuie fara a o rastalmaci, in rest … Dumnezeu sa va aiba in paza!
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
D-le Niget intr-adevar pe final ai o atitudine ortodoxa, insa cu anumite lipsuri. De ce? Pai tu afirmi ca singura modalitate de-ati gasi pacea sufleteasca este aceea de a te folosi de urmatoarele arme: pace si iubire, fara agresivitate, fara inversunare. Este absolut adevarat. Dumneata se pare ca esti suficient de bine documentat, este extraodrinar lucrul acesta si te felicit pe aceasta cale. Nu uita insa (e valabil pentru noi toti) ca prea multa carte, prea multe informatii nedigerate pot sa sminteasca foarte usor mai ales in zilele noastre. Mie mi s-a parut din start ca ai avea ceva impotriva BOR. Si cred ca asa si este. Cat despre saccsiv, eu zic sa-l sustinem si sa-l incurajam, pentru ca orice comentariu daca se incearca transmiterea unui mesaj bun si va fi inteles la adevarata lui valoare va putea aduce un beneficiu atat lui cat si celorlalti cititori. Nu trebuie sa uitam ca suntem de aceeasi parte a baricadei si trebuie sa ne sustinem reciproc. Intr-adevar saccsiv eu apreciez efortul pe care-l depui adunand atatea informatii, nu uita insa ca e tare usor sa te smintesti si daca vei lupta cu inima curata atunci Bunul Dumnezeu te va calauzi. Niget, eu iti vorbesc din perspectiva unei persoane care nu are un bagaj de cunostinte atata de vast precum al tau, insa ceva imi spune ca toate cunostintele pe care le ai trebuiesc digerate si daca esti si capabil din punct de vedere intelectual, si nu te vei lasa purtat de valul trufiei poate-ti va fi dat sa patrunzi cu adevarat tainele ortodoxiei, dar asta numai cu ajutorul iubirii. Eu iti dau un sfat. In legatura cu dosarele pe care preotii le au la fosta securitate nu vei putea face nimic pentru a scoate adevarul la lumina, dci toata inversunarea asta nu are sens. E adevarat exista fel si fel de preoti, insa fi sigur ca exista unii care au tendinta de a exagera lucrurile pentru a discredita preotimea, probabil au alte interese. Evident, aceia care au fost cu adevarat implicati nu vor fi scosi la iveala niciodata, tot timpul exista tendinta a se gasi cate un tap ispasitor pentru a se inchide cateva guri insetate de acest subiect. Hai sa lasam pe Altcineva sa judece toate aceste lucruri, pentru ca dupa cum spuneai tu mantuirea e un fenomen individual, tot ce putem face e sa purtam niste discutii care eventual ar putea deveni edificatoare, cu toate ca in prima faza poate au un caracter negativ, de galceava, tot raul spre bine.
In rest jos palaria pentru parerea si atitudinea ta. Respect. Insa incearca sa privesti problema din toate punctele de vedere si din toate perspectivele si poate astfel vei ajunge sa-i intelegi si pe ceilalti. Incearca totusi sa nu-ti faci propriile pareri despre ortodoxism si sa nu incerci interpretari anapoda, eu cred ca e valabi pt toti si sa ne ajute Bunul Dumnezeu sa avem discernamant duhovnicesc si sa nu ne lasam smintiti si inselati chiar de propriile noastre ganduri si idei. E cel mai sanatos.
Toate cele bune!
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Legat de tema , cititi va rog si articolul :
http://saccsiv.weblog.ro/2008-08-18/478417/New-Age-si-NOUA-ORD...
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Ce pacat ca unii pierd timpul cu astfel de subiecte fara sa stie despre ce vorbesc. Uneori ma gandesc ca e pierdere de timp si pentru mine, simtindu-ma ca si un om care bate toaca la urechea surdului.
Dragilor, daca vreti sa stiti teoria crestina, propusa de ISUS, despre DUMNEZEU si OM ati ramane surprinsi, deoarece el a spus: ”Si voi puteti si chiar mai bine decat mine!” Spuneati despre faptul ca Masoneria sustine ideea ca Oamenii sunt Dumnezei… nu stiu ce sustine Masoneria, dar crestinismul initiatic sustine asta, chiar daca in biserici se spune: Toti sunteti pacatosi si numai in biserica gasiti harul necesar curatarii de pacate! Cat rau ar face masoneria este oarecum estimabil si, oricum, de bun simt, dar atata lipsa de bun simt cata are biserica este greu de imaginat. Ganditi-va doar la recenta stire din media prin care se anunta ca dosarele preotilor care au colaborat cu securitatea si au facut politie politica sa nu mai fie publice. Este si pe fata este si penibil si total lipsit bun simt!
Asa ca pana la Masonerie ar trebui sa rezolvam problema cu Batrana si Perversa Biserica ce reuseste sa-si ascunda mereu interesele in spatele cuvintelor frumoase!
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Cititi va rog si cartea :
“ Ortodoxia si religia viitorului “
de Ierom. Serafim Rose .
O puteti gasi la :
http://saccsiv.weblog.ro/2008-09-13/519523/Ierom–Serafim-Rose...
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
<<Ce pacat ca unii pierd timpul cu astfel de subiecte fara sa stie despre ce vorbesc. Uneori ma gandesc ca e pierdere de timp si pentru mine, simtindu-ma ca si un om care bate toaca la urechea surdului.>> – niget
Cat adevar in cuvinte putine!
Am intrat de curand pe "Razboi intru cuvant", iar de-acolo am ajuns si pe-aici, incercand sa inteleg si sa respect opinia fiecaruia. De multe ori am constatat ca dincolo de orice, mesajul pe care autorul doreste sa-l transmita are efect contrar. N-am sa inteleg niciodata cum de se ajunge la ideea ca am putea negocia cu armele pe masa si nu cu pacea si intelepciunea cu care bunul Dumnezeu ne-a inzestrat.
Nu cred ca exista om matur si sanatos la minte pe pamantul asta care sa nu fi fost inzestrat de Dumnezeu cu acel "Duh Sfant" cum ii zicem noi, iar asta indiferent daca apartine unei confesiuni sau nu! Binele si Raul exista iar fiecare dintre noi suntem constienti ca daca ne lasam manipulati de interese suntem in alunecare libera. Dreapta credinta nu se va propaga niciodata cu pumnul in masa si nu va putea fi impusa niciodata. Suntem miliarde pe acest pamant, iar daca fiecare ar privi catre celalalt cu dispret, considerandu-se pe sine mai iubit de Dumnezeu, nu face decat sa treaca de partea cealalta a baricadei. Eu nu spun ca site-urile sau blog-urile pe tema asta sunt neaparat daunatoare si nu neg ca unii chiar depun mult efort in cautarile lor, dar uneori e doar "vanare de vant". Sa incercam sa privim detasat lucrurile, fara sa avem impresia ca MERITAM mai mult. Deja cand ridicam privirea si ne umplem de sine, improscand cu noroi oameni carora nu le cunoastem viata si trairile launtrice, ne-am dezis de tot ce inseamna Iubire si Dumnezeu. Nu suntem cu nimic mai presus de alte confesiuni, sau in orice caz, nu noi decidem daca suntem sau nu. Datoria noastra de suflet este aceea de a veghea la propriile noastre decizii pe care le luam, astfel incat, orice-ar fi sa nu sufere nimeni de pe urma gandurilor sau a vorbelor noastre. Oare chiar nu vedeti ca suntem o tara zguduita din toate incheieturile, in ciuda a ceea ce credem noi ca suntem in fata lui Dumnezeu? Dumnezeu ne iubeste pe toti, fara nici o deosebire, iar pedeapsa nu vine de la El, ci de la noi insine, pentru ca noi suntem cei care ne inselam intre noi, ne uram, ne dispretuim, ne pizmuim, ne furam si ne ignoram. Asta ne aduce sfarsitul si nu fiindca Dumnezeu va trimite foc… Nu cred ca exista un Dumnezeu al razbunarii, ci un Dumnezeu care nu are cum sa ne salveze daca nu stim cum sa purtam un dialog cu El.
Fiti blanzi si iertatori, oameni buni, si incercati sa priviti in jur cu intelegere si ingaduinta. Astfel o sa vedeti in scurt timp ce schimbari vor aparea in viata voastra.
C. Roman
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Intr-adevar, consider ca ai dreptate Niget in multe puncte de vedere pe care le sustii, in special cel in care mentionezi faptul ca acel personal de oameni extraordinari din cadrul BOR nu au functii de conducere. E si firesc dupa parerea mea. Acelasi lucru se intampla in mai toate directiile, in cadrul institutiilor de stat in special, fie pe plan politic, economic, religios functiile de conducere sunt ocupate de catre personalitati care pot fi manipulate cu usurinta. Ceea ce mi se pare cu adevarat trist e faptul ca sunt atacati acesti oameni induhovniciti si alungati de catre mai marii lor (barbosii zilelor noastre) fara sa li se dea macar o explicatie. Asta dupa parerea mea se numeste abuz de putere. Dar nu putem noi sa facem absolut nimic, decat sa discutam si cam atat. A lupta cu ei e ca si cum te-ai lupta contra morilor de vant, deja simtul banului, si al materialului in general a cuprins marea patura a bisericii. Asta nu inseamna ca trebuie sa deznadajduim, cat putem sa ne ajutam unii pe altii si sa fim uniti, fiecare cu ale lui si Bunul Dumnezeu va decide pentru fiecare in parte. Probabil toata inversunarea noastra impotriva uraciunilor care au loc in cadrul bisericii sunt in zadar, insa oricine participa la diferite scandaluri intre preoti, monahi, care in mod normal ar trebui sa reprezinte un exemplu pentru noi ceilalti, poate sa se indeparteze de la cele drepte. Numai ca "vai de cel prin care vine sminteala". Asta este! Noi trebuie sa mergem inainte cu inima impacata si cat putem sa facem, sa facem cu draga inima si cine stie…Vorba unui monah (sa-mi fie cu iertare dar nu mai retin, insa tind sa cred ca e vorba despre Arsenie Papacioc) el spunea: important e sa te straduiesti sa fi pe calea cea buna, pui tu putin de la tine, te straduiesti dupa putinta, si pune si Domnul de la el …si cu timpul, pentru ca e nevoie de rabdare, poate va fi bine. Vom vedea…
Toate bune!
Doamne ajuta!
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Niget
Ai dreptate cand spui ca e mare pacat ca unii pierd timpul cu astfel de subiecte fara sa stie despre ce vorbesc. Asa este, insa unii isi pierd timpul cu porcarii mai mari decat acestea, printre care smintirea si inducerea omului in eroare. Nu stiu de ce insa imi face impresia ca incerci sa ataci adminul acestui blog, poate din mandrie, poate iti face tie impresia ca detii o baza teoretica mult mai vasta decat autorul acestor articole, si poate ti se pare nedrept sau cel putin deplasat efortul pe care-l depune dumnealui. Eu tin sa-l felicit atat pe el cat si pe Razboi intru cuvant, pe care nu-i cunosc personal si nu stiu ce si cum gandesc, insa daca au reusit sa intre in inimile atator oameni (printre care si a mea) prin ceea ce fac, eu zic ca sunt de apreciat si trebuie sustinuti si incurajati.
Daca dumneata Niget gandesti ca acestea sunt doar "povesti de deturnat mintile slabe dinspre adevaratul scop al omului spre metoda: "veniti la noi ca uitati-va aia cu ce se ocupa si vor sa distruga lumea" este o capcana pentru fraieri", eu am sa-ti spun in numele admin, care poate e prea simtit sa ti-o zica direct, daca tot ai o parere si poti sa ti-o exprimi liber, multumeste-te cu atat, nu trebuie sa-i fortezi pe cei din jur sa gandeasca la fel ca tine (nu toti am fost inzestrati in mod egal). Asa ca multumeste-te sa-ti dai cu parerea, si lasa omul sa-si faca treaba, pentru ca se straduieste sa o faca cat mai bine. Multa sanatate si spor la treaba si ce sa mai zic decat ca ar fi bine sa ne rugam la Dumnezeu sa ne intareasca i n credinta si sa nu ne sminteasca, pentru ca intr-adevar traim vremuri apocaliptice, nimeni nu stie ce va fi, insa datoria noastra e sa ne straduim lupta dreapta s-o ducem. Teoretic poate stim ce avem de facut, insa de orbi si surzi ce suntem, preferam sa ne amagim in continuare si sa amanam, insa s-ar putea sa fie prea tarziu…pentru ce …cine stie?
Doamne ajuta!
Spor la treaba saccsiv. (apropos, de la ce vine numele)
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Departe de mine dorinta de a ataca pe cineva, iar daca cineva se simte atacat, inseamna ca, undeva nu este sigur pe el. Faptul ca sunt altii care isi pierd timpul cu porcarii mult mai mari este la fel de nescuzabil ca si in cazul celor care-l pierd cu porcarioare mai mici, dar sa interpretezi intr-un mod gresit Biblia, si asta si sub obladuirea unei religii, (indiferent care ar fi ea) mi se pare mai aiurea decat acest razboi purtat impotriva unor forte care, dupa cum incercam sa va sugerez, ar fi lipsite de putere daca am face fiecare ceea ce trebuie sa facem, pentru ca ar incerca sa deturneze nu oameni care alearga dupa iluzii – cum se intampla in prezent – ci ar incerca sa vanda castraveti gradinarului, ceea ce ar fi mult mai dificil. Asa ca va trimit inca o data la Apocalipsa lui Ioan si Evanghelia lui Ioan, incercand sa va rog sa lasati la o parte orice exaltare, orice pornire "inflacarata" a sufletului si sa luati lucrurile asa cum sunt. Cand cititi aceasta informatie cu adevarat spirituala, pe care Biblia o ofera, va rog sa va deschideti sufletele cu ceea ce este mai frumos in ele si va veti trezi dintr-o data in fata unei lumi noi – cea reala. Veti simti cum ceata iluziei se imprastie in fata ochilor dumneavoastra.
Pe scurt, comentariile mele incercau sa explice faptul ca extremele sunt altceva decat calea pe care ar trebui sa o urmam. Religia prin falsitatea ei si ateismul, noua ordine mondiala si altele din aceeasi categorie trebuie evitate si tratate ca atare. Adevarul se gaseste in Biblie si orice om alfabetizat, daca renunta la orgolii, ura, pretentii si orice alte manifestari negative ale sufletului, reuseste sa-l patrunda. Aceasta era ideea este nevoie asadar sa avem fiecare grija ce si, mai ales, cum gandim, pentru ca in acest Univers: TOTUL SE PLATESTE, adica razboiul va primi razboi iar pacea va fi rasplatita cu pace.
Cu gandul la forta Iubiri care a creat aceasta lume, TUTUROR O ZI BUNA!
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Niget,
Consider ca dumneata incerci sa trimiti la ideea de iubire, care este cea mai importanta porunca data noua. Intr-adevar, daca fiecare dintre noi am face ceea ce ar trebui sa facem, probabil nu am fi ajuns in stadiu in care suntem. Insa, nu uita ca alfabetizati sau analfabetizati, cu totii suntem limitati. Unele lucruri pur si simplu nu le intelegem, cel mult ne poate face impresia ca le intelegem, insa realitatea este ca ne depasesc, in speta Sfintele Scripturi, pe care daca le interpretam dupa bunul plac nu ajungem nicaieri. Gandeste-te doar la cati oameni care nu au stiut carte, nu au fost manati de asa zisele pretentii si totusi le-a fost descoperit Adevarul, si nu datorita lor, ci pentru ca este ceva deasupra noastra pe care noi in nimicnicia noastra nu-l percepem si care ne ajuta, eventual ne descopera o cale sau alta pe care trebuie sa mergem. Ideea este daca vrem sau nu vrem sa vedem Calea cea dreapta. din nefericire pentru mine iti spun cinstit ca nu sunt la curent cu dogmele religioase, sau cu doctrinele, deci nu vreau sa-mi dau cu parerea numai ca sa ma aflu in treaba si sa vand castraveti gradinarilor. Ceea ce incerc sa subliniez e faptul ca a renunta la religie, la traditie, aici ma refer la ortodoxism, parerea mea e ca e ca si cum te-ai lepada. Vorbeai de nesiguranta, intr-adevar cred ca marea majoritate suntem nesiguri pe noi, vorbim si nu intelegem nimic, insa simplul fapt ca ajungi sa recunosti acest lucru, e important, e ca si cum ne-am recunoaste neputinta. Nu stiu daca in zilele noastre mai exista oameni siguri pe ei, toata manipularea, modernismul, comoditatea care exista in lumea asta si care ne-au fost insuflate de-a lungul timpului nu au cum sa fie folositoare sufletelor noastre. Nu stim ce se va intampla, nu suntem pregatiti din nici un punct de vedere pentru vremurile care vin, ma refer la noi cei care vrem sa parem educati..:)..de noi va fi mai rau pentru ca avem la indemana toate posibilitatile de informare, si totusi preferam sa traim in comoditatea noastra si sa amanam momentul pentru a ne ocupa de sufletul nostru, poate datorita asa ziselor probleme, griji si mai stiu eu ce. Ai dreptate cu totii va trebui sa platim pentru ceea ce facem si pentru cum ne pregatim, insa faprtul ca acest om ssccsiv si altii ca si razboi intru cuvant, nu fac decat sa poarte intr-adevar un razboi pentru a ne informa pe cei care intamplator ajungem sa le vizitam site-urile. Si iti spun sincer ca sunt de un real folos pentru multi, prin informatiile pe care le publica si prin tot ceea ce fac. Imagineaza-ti cat timp si cate dedicare necesita aceasta munca…e peste puterile multora dintre noi care nu stim ce sa cautam si unde sa cautam. Probabil ca lupta e perdanta din start, cine stie, dar daca ei pot sa aduca o oarecere trezvie unor suflete, e deja o rasplata mai mult decat suficienta pentru munca pe care o depun. Fi sigur ca nu este telul lor acela de a starpi aceste forte malefice, despre care vorbesti, nu le sta lor in putere de a duce aceasta lupta si a o castiga…cine stie ce va mai fi. Insa a sta degeaba si a nu face nimic, asta e cu adevarat trist. Datoaria noastra ca si crestini e de alupta pana la capat si a nu ne lepada de Hristos. Sa ne fereasca Bunul Dumnezeu de asa ceva, sa lasam misticismul si exaltarile la o parte si sa incercam sa intelegem ca vor veni vremuri grele si macar atata putem face de a ne informa si a sti macar intr-o oarecare masura la ce sa ne asteptam. Desi e mult spus. Pentru ca suntem cei mai multi dintre noi daca nu smintiti, atunci cu siguranta suntem prea prinsi in lumea aceasta de care ar trebui sa ne lepadam, sau daca nu putem dintr-o data, sa ne straduim cu timpul sa o facem. Pr. Serafim Rose (si cei carora le-a fost descoperit adevarul) a dus o lupta apriga, si e un exemplu pt toti crestinii. Vorba lui Death to the word!! (insa e tare greu de inteles, si mai ales de facut, macar de incercat suntem datori!!)
Doamne ajuta!
Toate ce
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Oameni buni,lasati toate orgoliile,invatatura pagana si veniti la Christos pana nu e prea tarziu.Pentru a ne mantui avem nevoie de o credinta simpla,de inocenta,de bunatate,de dragoste,acestea fiind darurile Duhului Sfant
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
PT Niget
"Va rog sa va aplecati cu mai multa atentie asupra textelor sacre initiatice, printre care si Biblia "
Trebuia sa scrii doar propozitia asta ca sa te descrii…
Numai bine
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Niget
Primirea lui Histos ca Domn si Mantuitor este personala. Judecata este personala. Dar mantuirea este numai prin har umbland in faptele bune pregatite de Dumnezeu dinanite pentru noi. Atentie: mantuirea-i prin har si vine prin credinta, nu dupa fapte, dar faptele dovedesc credinta sau necredinta si dupa ele vom fi judecati daca am fost sau nu am fost credinciosi.
Crede si nu cerceta nu este crestinesc. Bate si ti se va deschide este. De aceea zic ca este bine sa stim despre ceea ce s-ar putea sa ni se pregateasca, acuma sau mai tarziu. Ca sa ne ferim de faptele pregatite de altii pentru noi, ca noi sa ne pierdem mantuire intru Hristos.
Acuma despre Biserica: Ea este a lui Hristos, si una din faptele bune pregatite de Dumnezeu pentru noi este aceea de a face parte activa din Biserica. Nu-i Biserica o institutie. Nu-i Biserica BOR. Poate unul sau doi prelati pot fi considerati ai Bisericii lui Hristos. Dar cel mai sigur Biserica lui Hristos o gasesti linga acei oameni care s-au jertfit pentru credinta, pustnici, monahi, linga acei care au stat in inchisoare pentru Hristos in vremea comunismlui: linga Parintele Arsenie Boca, linga Parintele Arsenie Papacioc, linga Parintele Iustin Parvu. Si uita ca acuma si ei atentioneaza asupra apropierii vremurilor din urma.
Ca sa intelegi mai bine ce vreau sa zic despre Biserica iti dau doua exemplu reale: mama are doi verisori preoti. Unul a savarsit adulter, apoi s-a despartit de sotie, s-a casatorit cu fosta amanta si, ca sa nu fie dat afara din Biserica, a fugit in alta Episcopie, departe unde nu se stia de faptele lui. Citind acestea ai putea striga: "Jos Biserica cea stricata!" Apoi celalalt: l-a inselat sotia de nenumarate ori si el tot a iertat-o. Nu s-a despartit de ea pana ce ea insasi nu a cerut divort. Dupa despartire parintii ei nu au mai vrut sa o vada, in schimb la parintele tin ca la un fiu. Parintele, ca sa respecte taina cununiei (caci numai prima cununie ste o taina, celelalte sunt numai legaminte), si sa fie astfel un exemplu pentru credinciosi, nu s-a mai casatorit. Acuma sa dam cu pietrii in Biserica? Pai daca dam asa la grosso modo facem ca protestantii si o sa lovim si in parintele care isi face cu vrednicie datoria. Nu zic sa nu demascam imoralitatea. Dar nu asa anonim. Nu zi BOR. Spune Ierarhilor murdariti pe nume.
Cat despre Babilonul cel Mare – desfranata, cred, draga Niget, ca nu ai dreptate. Tu vorbesti de coduri de interpretare a Bibliei, si ai dreptate sunt. Dar codurile dupa care ai scos interpretarea nu sunt ale lui Dumnezeu. Raspunsul este intradevar in Biblie. Daca citesti profetiile Vechiului Testament si apoi istoria din Vechiul Testament gasesti urmatorul cod: desfranata = popor, sau sistem religios, care desi cunostea care este Adevaratul Dumnezeu, desi a fost sprijinit de Adevaratul Dumnezeu sa cresca si sa se dezvolte, a ales sa-L insele "precurvind" cu idolii si alti zei. Exemplu regatele Israelul si Iuda sunt numite de Dumnezeu desfranate, dupa ce acestea cad in idolatrie si imoralitate. Apoi chiar Sf Apostol Petru scrie in una din epistolele sale: "Va scriu din Babilon". Dar, Babilonul nu mai exista atunci. Sti unde se afla? In ROMA, orasul celor sapte coline. Acuma mergi si citeste Cartea Apocalipsei.
Babilonul este in Sfanta Scriptura prototipul amestecului de popoare, a amestecului de credinte, un amestec prin care se incearca dezradacinarea omului de traditiile lui si impunerea sincretismului si idolatrizarii Imparatului, spre binele imperiului. Asadar Babilonul cel Mare – desfranata poate fi: Biserica Catholica, Uniunea Europeana, SUA, ONU, etc. sau o alta putere multinationala ce va sa vina. Asadar, te rog sa nu te superi, dar mi se pare ca tu esti in eroare Niget. Daca iei asa abstractizat Sfanta Scriptura, risti sa nu mai nici ca exista Satan. Poti zice ca Satan nu exista ca persoana ci este doar raul din om. Dar asta e una din inselatoriile lui, caci astfel Il fac
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Revin… nu am scris corect. Vroiam sa scriu: "risti sa crezi ca nu mai exista nici Satan".
La sfarsit nu a preluat tot textul. Trabuia sa se incheie asa: Dar aceasta este una din inselatoriile lui [a lui Satan], caci astfel Il faci mincinos pe Dumnezeu, care ne-a vorbit despre el.
Ciprian
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Bun, si acum, ce se va intampla, cand singura biserica ortodoxa care nu s-a opus pasapoartelor biometrice este cea romana? Este vorba de o pozitie oficiala!!! Urmeaza sa fie de acord cu tot ceea ce sustineti aici ca ar fi ca apocaliptic, deci unde va asteptati sa gasiti cu adevarat sustinere decat in randul oamenilor care cred cu adevarat in Dumnezeu.
spor la treaba….
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:37
Imi plac foarte mult oamenii sinceri, dornici sa caute, sa cerceteze, fara prejudecati si care la randul lor isi vor exprima parerea despre starea de lucruri cu care se confrunta societatea contemporana, romaneasca inclusiv,dar as aprecia si mai mult sa vad si solutii la aceste prbleme si in cazul acesta, problema masoneriei ce mi se pare stringenta,caci in opinia mea, Grupul Bilderberg trage sforile istoriei de mai bine de 2 secole si atitudinea omenirii parese atat de pasiva, paralizata chiar.Ori in ceea ce ma priveste,ca si un crestin infocat(ca doar am tot dreptul) incerc sa realizez turbulentele spirituale din atmosfera, in pragul unor schimbari categorice, ce vor avea loc mult mai repede decat ne putem da seama atat in cer(sfera inconjuratoare) cat si in randul societatii.Desigur , la randul ei societatea masonica e doaro unealta la indemana unor forte oculte demonice, care vor sa traseze conturul si destinul final al omenirii. Eu, in dreptul meu, sunt convins ca nu avem de-a face in primul rand cu masoni, teroristi, comunisti etc. ci in mod direct cu niste puteri ale intunericului ce cauta haosul pe pamant, constienti ca la randul lor,ei au avut candva o mare pierdere in urma rebeliunii la care au luat parte intr-un moment dat al existentei lor. Citez din Efeseni 6:12 :" Caci noi n-avem de luptat impotriva carni si a sangelui, ci impotriva capeteniilor, impotriva domniilor, impotriva stapanitorilor intunericului acestui veac, impotriva duhurilor rautatii care sunt in locurile ceresti." Nu doresc sa par excentric, insa trebuie sa fim costient ca in momentul in care apare o problema atat de majora cum e masoneria si o parte chiar a sionismului(cei ce s-au unit cu masonii in vederea obtineri puterii globale prin New World Order), trebuie sa existe si o solutie de a contracara. Sunt constient ca ce e scris , e scris si sunt sigur ca daca Sf. Scriptura s-a implinit in tot ceea ce au profetit Cristos si apostolii, ramanand doar partea finala Apocaliptica, dar care nu e si cea finala inca,se va implini tot, chiar daca nu ne vine a crede( ca tocmai generatia noastra trebuia sa apuce aceste vremuri de restriste)!Pentru noi e problema atitudinii pe care o vom adopta, atunci cand vom fi obligati sa alegem directia in care ne vom indrepta: spre cer sau spre iad.Chiar si acum exista solutii prin care aceste forte sa fie slabite dar e nevoie de o credinta foarte puernica : multi zic ca au credinta dar totusi nu suficient de puternica ca sa se implinesca cuvantul din IO. 11:40 "Nu ti-am spus ca daca vei crede , vei vedea slava lui D-zeu". Oricum sunt lucruri care nu pot sa le trec aici din motive obiective, dar atat pot sa spun ca vai de cei ce se lupta cu Yehoshua Ha´Mashia (Isus Cristos)caci acestia sunt pecetluiti pentru a impartasi soarta diavolului si inca foarte curand!
[Reply]